vardagslyyyyyx

Här sitter jag med ansiktsmask framför datorn och inbillar mig att mina porer skall vara väl rengjorda och mycket mindre när jag väl peelar av den. Jamen, det står ju på förpackningen att det ska ske...



Dock börjar jag bli lite skeptisk då tillverkarna inte ens kan få färgen på förpackningen att stämma överens med den verkligen färgen. På förpackningen en härligt lila färg klart värdig en ansiktsmask. i verkligheten ser min hud ut som vanligt fast om man tänker sig att jag har stekts liite i ugnen först (ingen bild på det). Lite sådär grisrosa.
nu börjar det klia lite lätt också så det är nog dags att ta av den.
Håll tummarna för rena och små porer nu då. Är det sånt här som kallas vardagslyx? Jag vet inte, jag känner mig inte så lyxig precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback