operation kardborreband

Dagens projekt:



Sy fast kardborreband på remmarna på mina armbågsskydd så att de passar mig istället för en biffig grabbhockeyspelare.

Resultat:

Ja, jag tror självaste mrs I skulle bli nöjd. Någonting lärde jag mig på syslöjden tydligen, att sy raksöm. Det kanske inte blev helt tokrakt men jag tycker att det är godkänt. Visserligen tog det omotiverad lång tid men tid det har jag. (uppenbarligen om jag kan lägg tid på att fota och blogga om någonting rätt meningslöst)

 



Och kolla, dom passar äntligen. Visserligen ser det inte så klokt ut att remmarna sticker ut och har sig men de sitter på plats och kommer garanterat inte åka av i första taget. Jippie! Nu ska jag gå och duscha armarna så att svettlukten försvinner. Hockeyskydd luktar INTE hallon, inte ens om man är tjej.
Sedan ska jag skutta iväg till Clas Ohlsson och köpa krokar så jag kan hänga upp gitarrerna som ingen någonsin spelar på (undantag Johans bror när han är här, och gå gärna in och
lyssna på hans band) och som bara ligger här och är i vägen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Jensan är en duktig flicka, hon kan både sy och sticka!=)

Postat av: jennie

jajamensan =)

2009-10-02 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback