Nytt

Köpte nya skor igår.
Behövde verkligen ett par skor till hösten som inte liknar gympadojjor. tror det blir görbra med dem.



Egentligen ville jag ha ett par andra, spestigare. Men de passade helt enkelt inte. Mina fötter var för breda, de klämde över tårna och då hade jag en väldigt tunn strumpa i. Ska jag gå runt med så tunna strumpor i ofodrade skor kommer jag frysa ihjäl när det blir kallare och skorna kommer likt förbannat klämmas. Jag är för gammal för att köpa skor som är för små, för klämmiga runt tårna. Till min stora glädje såg jag att många modeller på Din Sko numera finns i strl 42. För det kommer bara vara en tidsfråga innan jag har strl 42. Förr kunde jag ha 40 och ibland 41. Nu kan jag aldrig ha 40 ibland inte heller 41. Så självklart kommer det en dag då 42 kommer vara den enda storleken som kommer på mina fötter. Där hoppas jag det stannar. Annars får jag åka till stockholm för att kunna handla skor.

Nu ska jag bege mig en sväng till Rusta för att innhandla tuffa rengöringsmedel

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygga! De där blir kanonbra, tror jag!

Postat av: Jennie

thanks =)

2009-09-26 @ 10:14:59
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback