kommissarien och vadå?

jag vet att det är old news och att typ alla redan har uttalat sig.....men fy fasiken vad dåligt kommissarien och havet är (nu fick jag det också sagt). Hur kan detta sändas på bästa sändningstid? Hur kan man bli förvånad och tycka det är än sämre än vad man kom ihåg när man råkat trycka på fyran en söndagskväll. Men ändå kan jag fastna i några minuter. Det är som att titta på när folk grälar på bussen. Det är pinsamt att glo men ändå kan man inte slita blicken ifrån det.
Tills man kommer på sig själv och generat vänder bort huvudet eller som i detta fallet byter kanal.



Igår blev det hockeyfest på Billingehov. 11-1 mot Tranås är inte fy skam. De var så bra igår grabbarna.
Nästa helg är det vår tur. Då åker Skövde IK Flames på cup i Lerum och första matchen går av stapeln klockan 8.00. Uppstigning klockan 6.00 är väl vad man har att vänta sig. Och ja.....jag är redan pirrig och nervös.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det bästa är ju ändå Peter Haber som spelade in sin roll på tyska och har blivit dubbad av en annan till svenska:)

Postat av: jennie

Haha, det är inte klokt.

2009-09-28 @ 15:06:43
URL: http://khalypso.blogg.se/
Postat av: Madde

Nä, det är riktigt synd! Bra storys, bra svenska skådespelare och så gör de så där... Hade väl varit bättre att kört allt på tyska istället för att dubba, men det känns ju mest troligt att de pratar svenska på Gotland. Dessutom saknar jag Anders Knutas!

2009-09-29 @ 11:36:08
URL: http://mintto.blogg.se/
Postat av: jennie

Ja, jag hade föredragit omotiverad tyska. hatar dubbning, kan liksom bara koncentrera mig på att munrörelserna inte stämmer överens med talet.

2009-09-29 @ 12:13:22
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback