Framtiden?

När jag går till ishallen eller karstorp passerar jag några hus där en familj har en liten bebis.
Jättekul med en bebis och den är säkert jättegullig men jag har aldrig sett den. Varje gång de har varit ute har de haft bebisen i barnvagnen. Och denna barnvagn. det ser ut som en liggdel placerad på en kontorstol. Det ser så himla dumt ut så jag börjar skratta varje gång. fast det kan man ju inte göra så jag skrattar inombords och passerar säkert deras barnvagn med ett konstigt flin i ansiktet varje gång. Undrar om de tror att jag alltid går runt och flinar sådär?

Efter noggranna undersökningar på nätet så tror jag att barnvagnen är en sådan här:


Barnvagnen Stokke Xplory som de själva beskriver som "barnvagnen som ser lite annorlunda ut jämfört vad man är van vid". Jo jag tackar jag. Barnvagnen som ser så udda ut att man får kämpa för att inte brista ut i gapskratt när man ser den. Den kanske är hur bra som helst, barnet kommer högt upp och bla bla. jag har i alla fall grymt svårt att tänka mig själv knuffa runt min framtida bebis i en kontorst.....förlåt barnvagn. men då kanske alla barnvagnar ser ut så här? Kasnke vänjer man sig ju mer man ser den. kanske kommer jag tycka den är snygg om jag passerar den tillräckligt många gånger? Förlåt "grannar" men er bebis är säkert urgullig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback