Fåglarna 2

Jag upptäckte ett konstigt märke på vår fönsterruta i vardagsrummet. När jag tittade ut och ner fick jag förklaringen.....en fågel som dödskraschad in i vår ruta och farit ganska många meter bort och ner på gräsmattan. Hahaha...motherf***er. Bajsa ner våran bilruta ni fågeluschlingar sen kan ni få smaka på lite nyputsat glas.
Jag tänkte ta en bild på den döda fågeln som bevis men det här ska inte behöva bli en blogg med bilder på döda fåglar.
Trots att jag nu behöver putsa fönsterrutan så tror jag att jag bestämmer: Jennie - Fåglarna 1-0.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Mooahahaha! Där fick han så han teg!

Postat av: Jennie

ja! en mindre att tas med.

2009-09-16 @ 10:17:18
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback