Du är vad du äter

Nu snor jag idén rakt av från allra bästa Madde.
Hmm låt mig se vad jag har vräkt i mig i helgen:

     

 



                                         











Jag har alltså vräkt i mig diverse riktigt onyttiga och kaloristinna grejer. Det är ju en himla tur att man tränar så inte allt det där fastnar. Men vänta nu lite, jag har ju varit sjuk i över en vecka. Jag har missat två träningar och knappt rört på mig alls. hmmm, nu ska jag äta kokt fisk med ärtor (och kanske en skorpa till efterrätt)!


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, jag hann med tre portioner glass igårkväll också, plus mer tortillachips... MEN jag gick 30 minuter i morse, måste ju räcka?!=)

Postat av: Jennie

Ja eller hur. Om jag också går ut 30 min så borde det gå jämnt upp. Helt klart!!

2009-09-14 @ 11:57:25
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback