Afternoon tea

Bakade citronscones igår från ett recept från matmagasinet. I degen skulle man tillsätta citronskal och herre j-vlar vad gott det var. lyckades i alla fall spara två stycken till idag. Inte världens mest nyttiga frukost kanske men så otroligt gott. också en kopp friggs te till det. Mums.


Annars håller jag på att tvätta lakan så jag fick gå upp halv sju idag. Är allt annat än pigg men nu ska här tvättas, tumlas och manglas. Manglar ju alltid alla lakan. En gång manglat-alltid manglat. Kan inte sova bekvämt i omanglade lakan längre. Vet inte vad som ska hända när jag inte har tillgång till tvättstuga med mangel längre. Stryka lakan?

Kommentarer
Postat av: Madde

Dumma dumma dumma! Visa inte scones för mig!=)

Postat av: Jennie

Sorry... =).

2009-09-16 @ 10:15:58
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback