Vaccinering

Idag ska jag föhoppningsvis få vaccin mot svinflunsan.
Detta pga av jobbet så ni inte tror att jag smiter före sjuka, gravida m.fl.
Jag är inte nervös fast lite orolig över att jag ska bli febrig och sånt som man kan bli efteråt. Jag ska ju skriva en tenta på tisdag och har absolut inte tid med feber och annat trams som gör hjärnan trög och kroppen trött.
Men innan vårdcentralen blir det en sittning i högskolans bibliotek med galenikboken.

Jag lovar att rapportera om eventuella biverkningar och om jag plötsligt känner att jag bara kan gå baklänges och inte framlänges.




Kommentarer
Postat av: Maritha

Lycka till! Det kommer säkert att gå bra!

Postat av: Jennie

Tack så mycket, det gick jättebra. Kändes ju knappt, sved till lite bara.

2009-10-30 @ 16:56:57
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback