Tvättstugan

Nu har jag varit nere i tvättstugan för att boka tvättid. Inte för att jag hade några förhoppningar om att det skulle finnas någon tid, det finns det aldrig med så här kort varsel. Men nu kan jag säga till Johan att jag faktiskt har försökt att boka tvättid, att om det bara hade funnits en tid så hade jag lyft på mitt förslappade arsle och faktiskt både tvättat, tumlat och manglat lakan och handdukar. Då hade jag verkligen gjort något vettigt medan han sliter ihop pengar till mat och hyra på jobbet. Så otroooligt synd att det inte fanns någon tid.
Som synd tur var fanns det en tid på torsdag istället. 
Min femminuterstripp till tvättstugan idag har köpt mig en hel dag av slappande framför datorn, släng dig i väggen einstein.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback