TV-avbrott

Inga kanaler fungerar. Tv:n är helt svart. Har precis kollat på dvd så jag vet att det är comhem som fuckat upp och inte TV:n. Går in på hemsidan och söker efter fel (tack gode gud för internet så man slipper få panik).
Mycket riktigt:

"Vi åtgärdar just nu ett avbrott på tv-sändningarna i ditt område. Avbrottet påverkar flertalet kanaler". Flertalet kanaler? Vad sägs om alla! Jag som skulle ha time-out från datorn idag. Det funkar ju inte om inte Tv:n finns tillgänglig. Kan ju inte leva på stenåldersvis en hel dag. Skulle ju kunna göra något vettigt som att städa, gå och handla eller baka bröd. I och för sig visar Tv:n typ bara reklam för sheer cover och några jäkla ordleksprogram vid den här tiden, men att fråntas möjligheten att glo på det känns jobbigt. Jag får väl helt enkelt slösurfa och lyssna på webradio tills jag bryter samman av tristess och ändå gör de vettiga sakerna ovan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback