Shoppingresultatet

Det här är vad jag handlade:

* Rött linne
* Lila klänning/tunika
* T-shirt till Johan
* röd yllekappa (skitsnygg)
* vita, rutmönstrade skidbyxor (kommer bli skitiga första dagen i skidbacken men det struntar jag i)
* Grå kofta
* trosor (2 st)
* strumpor (11! par)
* Godis
* tvål
* bestick
* ögonskugga, ansiktsmask, tvål och liknande
* lite till hushållet

och en lång tunnkofta på MQ:s outlet + lite pysselgrejer på panduro. Alltsammans gick på knappt 2000 kronor. Gekås är verkligen billigt, men det gäller att inte förblinda sig och komma hem med kassar fulla av skit. Jag tror en del skulle köpa påsar med hundbajs på Gekås bara för att det är billigt.

 

Alla kläder, jag känner mig nöjd



Hur nöjd kan man egentligen se ut efter att ha shoppat loss


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Haha ellerhur!!



Najs med shopping, du fick till det riktigt bra :)

Postat av: Anna

Åh, va gott ditt förslag lät! Jag ska prova det en annan dag då jag hunnit äta innan jag såg ditt tips. Men tack för tipset, det var uppskattat :)



Snygga kläder du handlat! Ullared är bra, själv var jag där i lördags :)

2009-10-21 @ 13:43:43
URL: http://missquist.blogg.se/
Postat av: Jennie

du har nog rätt i de där att folk köper va som helst nästan bara för de e billigt..

2009-10-21 @ 15:53:32
URL: http://hallon8.blogg.se/
Postat av: Maritha

Vilka fina fynd du har gjort! Är också sugen på att ta en tur dit, det brukar vara bra att ta i november så att man kan passa på att handla lite julklappar...

2009-10-21 @ 23:35:55
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback