Hösten

Vilket underbart väder det är idag. Man kan sitta ute på balkongen i kortärmat utan att frysa.
Jag måste bara visa en bild på vår utsikt från balkongen. Den är grym och som allra vackrast är den nu med alla höstfärger (äh den är grym på våren också). Havsutsikt (fågelsjön) och alpvy (billingen). Borde omvandlas till bostadsrätt så man kan casha in för utsikten =).





En rykande het kopp kaffe i solen på balkongen är inte helt fel en dag som denna.

Tänk om alla höstdagar kunde vara som denna, då vore det inte så hemskt när sommaren tar slut. men snart kommer november och när november kommer så finns det inga fina, färger kvar. Bara grått och mörkt och mörkt och grått.


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Hamnade på din blogg och såg att du kommer från Skövde.



Jag är konstnär och ska tillsammans med en fotograf ha en utställning på Cementa (Paviljongen) i Skövde.



Datum: 31 oktober - 1 november kl 12-19



SATISFACTION heter vår utställning och består av mig Tina Axelsson (från Vara) och fotograf Sara Brorsson (från Skövde).



Mina verk kan du se här:

http://trueborn.blogg.se/category/konst.html



Testar bloggen som ett marknadsföringsverktyg för att hitta nyfikna och konstintresserade personer.



Om du kan och vill - Välkommen till oss!

2009-10-16 @ 11:46:12
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback