Dr

Det här måste ju bara vara sant. Jag har alltid trott att det är något skumt med den mannen.
Speciellt retar jag mig på hans äckelgulliga förhållande till sin fru. Att han alltid, alltid ska hålla henne i handen i slutet av sina program. Då kan det inte stå rätt till. Och för att inte tala om sina amerikanska republikanstenåldersvärderingar han alltid ska pracka på alla. Typ det är totalt livsfarligt för en liten kille i fyraårsåldern att ha tjejkläder på sig. han kan bli totalt förvirrad och inte fatta om han är kille eller tjej. Hahaha, javisst, en kjol på lillkillen och han blir totalt könsförvirrad och allmänt fuckad.
Jag tror definitivt att en sådan man tafsar på sina gäster.

Dr. Phil är en pervers bedragare, sådet så!




Kommentarer
Postat av: Madde

Haha har han sagt så, det där om kjol? Vad töntigt! Sedan tror jag säkert att han fått sig en del nyp, a la Letterman, men han är ju en man och tar chansen. Typ som de där snubbarna fem i två på krogen=)

Postat av: Jennie

Japp, han har faktiskt sagt så. Att det inte är okej för småkillar att klä sig i tjejkläder även om de absolut vill det. Det skulle man hindra som förälder för de kunde bli förvirrade. tror också han har tagit chansen några gånger eller fler. Så var det med den kärleken till robin (eller vad hon nu heter hans fru), fast det kanske hon också har :p

2009-10-15 @ 10:54:22
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback