kryss och lax

För några dagar sedan köpte jag Hemmets Journal - till MIG själv! Inte till mormor, inte till farmor utan till mig själv. Det måste vara tecken på någon slags livskris. Osäker på vilken dock. Jag försökte intala mig själv att det var för kryssens skull, men sen kom jag på att det vad alla oldies också säger, det är för kryssens skull.

I alla fall fanns det ett recpt däri på lackotletter med bönröra som jag uppmärksammade och lagade. Och det var supergott och fräscht på alla vis.



Så med alla kryss och detta recept så var tydligen tidningen värd att köpa (om man orkar bläddra förbi alla halvkassa noveller som jag inte har läst men ändå bestämt mig för att de är halvkassa). Och tydligen äter jag mat ur matlåda trots att jag är hemma och mycket väl kan lägga upp fint på tallrik. Och nu ska jag sluta blogga och börja kryssa. Jag har bara gjort de lätta kryssen än så länge och de bjuder ingen större utmaning så nu är det dags att vandra vidare till medelkryssen där inte vassbåten ra dyker upp i varenda hörn.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

=P var bara ett paket som hamnat i fel brevinkast. Innehållet var inte så trevligt i mina ögon men den egentliga mottagaren lär sakna det..



lax är alltid gott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback