Trötter

idag känner jag inte för att göra någonting överhuvudtaget. Vill bara ligga hemma på soffan och glo på TV.
Ska börja jobba klockan sju och fattar inte vad jag ska få kraft ifrån att ta mig dit.
Äh det ordnar sig nog.
Funderar på att ta en sväng till Sigges och hyra film och köpa en gigantisk godispåse. Om jag orkar göra ens det förstås.

Igår sköt jag slagskott, som gick ganska så högt. Jag kan inte sikta för fem öre men det är en början. Jag som ínte ens kan göra få till ett dragskott eller ens skopa upp pucken ordentligt förutom på backhand  som ska vara SVÅRARE. Vem fan börjar med slagskott innan dragskott liksom. Det stämmer inte, det stämmer bara inte.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Jag hade också en sådan där totalt energilös dag i torsdags, det måste ha varit något i luften...

Postat av: Jennie

Ja antagligen. Har dåligt med energi idag också känner jag. Antagligen för att vädret inte är det bästa

2009-05-09 @ 18:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback