Stressad

Idag har det varit full fart hela dagen. Eller ja, jag har mest suttit på arslet framför datorn men jag har jobbat och jobbat och jobbat. Först var det ju hemtentan i toxikologi som skulle in igen (tre frågor på retur).
Sedan fick jag turligt nog reda på att en fasstext skulle in idag också innan redovisningen på onsdag. Den info vi fått från början var att fasstexten skulle tas med på redovisning men detta var tydligen alltså ändrat. En ändring jag helt har missat då jag antagligen inte var i skolan då de talade om det. Som tur var messade en kurskamrat och frågade om jag var klar med texten. Panik!!!!
När jag väl skrivet klart den skulle jag ladda upp den på skolan hemsida och då fungerade det naturligtvis inte. provade på alla sätt och vis men inget resultat. Skickade in den på mail istället och hoppas nu att det går lika bra. Men nu är alltså både tentaretur och fasstext inlämnade, om än inte på rätt sätt.

Den här veckan är egentligen sanslös.
Tisdag: förberedelse inför redovisning
Onsdag: Redovisning och förhoppningsvis skicka in ansökning till ex.jobb
Torsdag: Jobba + plugga inför tentan
Fredag: Jobba + förhoppningsvis orka plugga lite
Lördag: Jobba
Söndag. Jobba + plugga igen

När fasen ska man hinna träna? Får nog cykla fram och tillbaka till jobbet på torsdag och fredag om den här veckan ska gå ihop sig.
Gaaahhh, tur att jobbet är så grymt roligt. Vi ska ha utbildningsdagar i helgen och det är mycket som behövs förberedas inför det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback