nybliven 25-åring

Så nu är man närmare trettio än 20 då.
Det känns konstigt men ändå riktigt. Visserligen ser jag inte mig själv som vuxen men det börjar ju närma sig mer och mer.
Har inte haft något kalas ännu men det kommer. Har dock fått fina presenter i form av en ny kamera, presentkort på intersport och klippning, prenumeration på tidning, pengar m.m.

Nu har säsongen också dragit igång på allvar och det blev en riktigt bra öppningsdag i lördags. Strålande väder och glada gäster och personal. Vad mer kan man begära. Ska strax bege mig till jobbet för mitt första kvällspass och idag är vädret inte på min sida. Regn, kallt och elände. Får försöka att göra det bästa av situationen i alla fall.




Så här glad är i alla fall jag när jag har fått en ny kamera. Osminkad, något fett hår och fläckig tröja till trots =).



Kommentarer
Postat av: mel

GRaTtiS! 25 är väl en bra ålder! Det vill jag minnas iaf =)

Postat av: Jennie

Tackar, tackar. Hoppas på att det blir ett bra år då =)

2009-06-06 @ 11:10:00
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback