Skada nummer två

Jaha, så sträckte man ryggen igår på träningen då. Helt plötsligt började det värka i ryggen och det blev bara värre och värre. När jag kom hem kunde jag knappt lägge mig ner i soffan och ännu värre när jag skulle ta mig upp. Idag är det tack och lov mycket, mycket bättre. Det går nog över på ett par dagar men jag börjar känna mig som Peter Forsberg nu.
Ömmande fot, ömmande knä och värkande rygg. Min kropp är nog inte gjord för idrott men om man kämpar på och biter ihop så borde den ju fatta att den lika gärna kan lägga av att bli skadad för jag tänker ändå inte sluta.

Nästa vecka blir det uppehåll med hockeyn men väl en veckas skidåkning i Sälen. undrar vad kroppen ska hitta på för jävelskap åt mig då?

Längtar och längtar. Hoppas på sol naturligtvis men vädret i februari är ju minst sagt oberäkneligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback