17 år

Jag är inte direkt något stor fan av Veronica Maggio men den här låten gillar jag skarpt.




Man blir så nostalgisk när man hör den. Hemmafester och jag har aldrig och komnpisar och matteprov och allt vad det var. Dock blev det väl aldrig någon stulen bil men de där hemmafesterna var guld. Har aldrig och kommer aldrig ha så roligt som på de där hemmafesterna. Då när man var överlycklig när någon fixade fest som man kunde stanna hela natten på eller nåja, tills bussen gick hem. och det var ju ingen risk att festgänget splittrades på krogen eftersom man inte kom in. Och jag har slitit ut en hel del skor på skövdes gator, återstår och se om man blir kvar.
Nu är det snart åtta år sedan. Märker ni hur fort det går?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback