Galamiddag

Körs i taket, nu tänker jag skriva två inlägg på raken.

I måndags var det galamiddag, eller om man så vill avslutningfest på jobbet.
Jag var uppe halv sex på morgonen för att ta mig till jobbet för att städa. jag trodde att jag skulle hinna med en powernap innan det var dags att göra sig i iordning. Jag skulle bara hitta en topp till min kjol som jag skulle ha. Att bara hitta en topp visade sig ta två timmar (restiden ej inkluderad) och visade sig bli en topp, ett halsband, ett skärp, strumpbyxor en mascara och en foundation. Så den där sömnen kunde jag ju glömma. är i alla fall grymt nöjd med mna kläder men som vanligt har jag inte en enda bild som faktiskt visar dem. Bara några enstaka bilder på mig själv sittandes.
Kjolen som är från Vila och som jag köpte i Sthlm blev kanonbra förutom en sak. När jag skulle cykla till resecentrum tror jag att jag visade trosorna för halva Skövde. Alltså tips till mig själv, ingen lämplig kjol att cykla i.

Kvällen var annars kanonkul och jag kände mig inte det minsta trött förrän jag sate mig på bussen hem någongång efter två. Då blev jag plötsligt übertrött och hela dagen igår spenderades i soffan. Bakfull till max. Men nuförtiden blir jag bakfulla bara av att titta på en flaska vin så det är inte så konstigt.

Jag brukar ju inte lägga ut bilder på andra i bloggen men måste bara visa de stiliga pöjkera på jobbet görandes någon parodi på Dressman.



Och här är jag:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback