Dangerous

Jag gillar att leva farligt men att det var farligt att gå på hockey det visste jag inte.
Eller farligt och farligt men det kan tydligen göra ont trots att man inte befinner sig på isen.
Fick en förlupen puck i ryggen och satan i gatan vad ont det gjorde.
Kommer få ett mycket grannt och fint blåmärke om någon dag.

Jag säger bara, det är en himla tur att man har lite hull på kroppen som kan ta smällarna. (får bland annat tacka mina kollegor i kiosk på jobbet för allt trasigt godis de försett oss med i sommar)
.


Men som plåset på såren fick vi en autograf i matchprogrammet och gratis entre till en seriematch i vinter och då kändes allt bra igen. Och för er som nu tror att det är farligt. Jag har stått på samma plats i typ fem år nu och det är första gången jag har blivit träffad och det är väl hyffsade odds för att hänga med på en match någon gång? (och nej jag blev inte träffad i rumpan utan på nedre delen av ryggen, hade det varit rumpan hade det varit helt lugnt, ingen smärta alls =).
Och att vi vann något samma dag som jag blev träffad av en puck måste ju vara ödet, eller ett lustigt sammanträffande, välj själva. brukar aldrig vinna något på de där matchprogrammen och då har man ändå köpt några under åren.


Kommentarer
Postat av: Maritha

AJ!!! Det verkar ha varit ett ordentligt skott du fick! Färggrannt och fint blir det nog inom några dagar :) Tur att du fick plåster på såren i alla fall :)

Postat av: Jennie

Den där pucken är faktiskt jäkligt hård =). Det blir nog görfint om ett tag =)

2009-08-23 @ 10:13:22
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback