Premiär

Premiär för nya, fräscha ICA MAXI idag i Skövde.
Jag gillar det nya måste jag säga. Känns lyxigt att gå och handla på en stormarknad med eget bageri, fiskdisk och delikatessavdelning. Fruktavdelningen ser helt fantastisk ut. Hoppas de kan få upp standarden på frukt och grönsaker nu för jag tycker det har varit lite si och så med det tidigare. Just nu går jag vilse men när jag väl lärt mig hitta där inne så kommer det bli kanon att handla där.

En liten fråga bara, varför måste färsk fisk vara så jäkla dyrt? Så tråkigt med frysta fiskblock, jag vill ha färskt, färskt, färskt men har inte råd.
Idag blir det snabbmiddag, färdiga köttbullar, fullkornsmakaroner och findus grönsaksdeli med bl.a. kikärter och bladspenat. Den är riktigt god faktiskt. Snabbmat när tiden brister, okej någon gång då och då men det får inte bli någon vana.

Ikväll är det match SIK - Ulricehamn och idag ska jag inte stå i kiosken så idag kan jag se den.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Jag var också på Maxi idag, tycker också att det har blivit kanon! Känns lyxigt och fräscht!

Såg att även många av de andra affärerna öppnar i veckan; roligt! Synd att man inte har några pengar, bara..:(

Postat av: Jennie

Nej, samma här, inga pengar = ingen shopping. men, men man får väl fönstershoppa istället.

2008-10-23 @ 11:03:25
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback