Ett klipp

Idag har jag varit och klippt mig. Jag blev nöjd och det är skönt att få bort dom slitna topparna ,toppar och toppar, hela håret var väl allmänt risigt. Hade inte klippt mig på 13 månader ungefär så det var verkligen dags.
Att alla tidningar käckt skriver att man ska klippa sig var sjätte vecka eller nåt för att hålla håret i trim är ingenting som jag anammat direkt.

Såhär blev det, enkelt och nice men ignorera att jag ser allmänt vresig ut på bilderna. Det är faktiskt svårt att le och trycka på kameran samtidigt.

   
Om man ändå kunde få ha en liten frisör innboende som kunde föna och styla varje gång man tvättat håret. men tack gode gud för plattången säger jag bara. Det är den enda stylingapparat jag faktiskt riktigt klarar av att använda.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Snyggt! Jag drömmer mig tillbaks till den tid då jag också klippte mig med drygt ett års mellanrum... Det är den stora nackdelen med kort hår; man måste klippa sig förhållandevis ofta, för att det inte ska se ovårdat ut!

Postat av: Jennie

Jag skulle nog inte vilja påstå att mitt hår såg vårdat ut efter ett års utebliven klippning men jag fattar vad du menar =). Ett halvår kan det lugnt gå innan jag klipper mig nästa gång utan att det ser illa ut.

2008-10-07 @ 18:41:17
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback