Blåsning

Igår kom jag på en himla massa roliga och intressanta grejer att skriva om här på bloggen.
Det var igår det, igår när vårt internet och Ip-telfoni var helt dött och det inte gick att ringa Adamo för att kundtjänst hade stängt just när jag hade samlat enrgi nog att lyfta på luren.
Idag är alla de roliga inläggen som bortblåsta ur min hjärna. Så inte nog med att jag fick följa matchen Gislaved-SIK på text-TV (fast först när matchen var slut) och via telefon med Johans brorsa som budbärare, alla mina fyra (en bra dag kanske sex) läsare går härmed miste om en magnifik inblick i vad mina otroligt smarta och roliga hjärnceller kan åstadkomma.
Jag vet, det känns som en blåsning. Jag funderar på att ringa Adamo och be dem dra av 50 spänn på nästa räkning, eller maila och länka till det här inlägget.

Nu blir det till att plugga organisk kemi på biblioteket medan bröddegen ligger här hemma och sakta, mycket sakta, olidligt sakta, jäser till dubbel storlek minst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback