Avsked för Hellacopters

Sitter och kollar på the Hellacopters avskedkoncert som visas live på myspace.
Johan är naturligtvis där och jag ser honom på TV. Lite märkligt att han är där i Sthlm medan jag sitter här hemma och tittar på när han klappar händerna för det är typ det enda man ser. Men jag vet att det är hans armar.
Jag gillar Hellacopters det gör jag. Sveriges bästa rockband naturligtvis. Johan däremot, han gillar inte Hellacopters, han är troende och Hellacopters är religion. Men det är fint och jag gissar att han kommer vara lite vemodig när han går hem till hotellet i stockholmsnatten. Men skivorna finns kvar i hyllan och kommer spelas ända till graven.

Tillägg:
Fasen det var ju riktigt sorgligt. Hatar när de spelar sorglig musik vid avsked kan aldrig hålla mig från tårar, även om det handlar om ett rockband.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Vad roligt för Johan att vara där, det kunde han ju bara inte missa för som du säger; för honom är det religion :)

Postat av: Jennie

Japp, han hade nog grämt sig om han inte varit där. Fast han var allt lite dämpad igår när han kom hem i alla fall.

2008-10-28 @ 10:59:07
Postat av: Maritha

Kan tänka mig att det var med en tagg i hjärtat han stod där...

Kommer ihåg när jag var på Refused's sista spening, man var upprymd och ledsen på samma gång...

2008-10-28 @ 11:53:50
URL: http://maritha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback