Pirrigt

Från att ha gått en kurs som krävde en nästan 100% närvaro i skolan har jag nu hamnat i en där nästan varje dag är "ledig". Ja, ledig är förstås inte rätt ord då vi har ett antal hemuppgifter som skall göras som en del av examinationen. Det är skönt att slippa pressen att vara i skolan varje dag men jag tror nog jag skall åka dit så mycket som möjligt ändå.

På onsdag är det vårruset och jag känner mig så oförberedd som jag kan bli. Tur att det bara är 5 km och tur att man kan gå runt om man vill. Men ändå det är mitt första "lopp" någonsin jag skall delta i så lite nervöst är det ändå. Mer pirr än nervositet kanske.
Pratade med en kurskamrat om Göteborgsvarvet (21 km) idag. Blev sugen på att göra en satsning till 2009. Jag vet inte om mina knän skulle klara det dock då det kräver en massa asfaltsträning. Ett försök skulle man iofs kunna göra. Jag skulle bra gärna vilja ha den där medaljen. Jag skall fundera på det i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback