Mission Accomplished

Projektkursen är nu avslutad och imorgon är det dags för nästa kurs. Efter att ha lagt ner oerhört mycket tid och energi i projektet Ebenil så kan jag glatt konstatera att resultatet blev riktigt, riktigt bra. Jag hade svårt att tänka mig det när vi började för fem veckor sen. Jag kan också konstatera att jag hade tur och hamnade i en riktigt bra projektgrupp där alla var villiga att lägga ner den tid som krävdes för att få ett sådant bra resultat.

Det var en riktigt rolig kurs trots att det blev lite kämpigt på slutet när 10 olika åsikter skulle samsas i en slutrapport men man lär sig väldigt mycket genom att sammarbeta med andra. Presentationen blev kanonbra och med kaffe,fika och godis kändes det som att vara tillbaka i den gemytliga mellanstadiekänslan man hade på roliga timman eller dylikt dock på universitetsnivå. Har nog aldrig haft så trevligt på en presentation någon gång.

Det här är vad vi (jag + 9 otroligt ambitiösa och engagerade projektkolleger)  producerade:
image196

Jag är stolt =)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback