Vem ska kakan smaka?

Nu får Johan komma hem så jag får äta en donut (ja det blir träningscykeln sen antagligen). Man kan bara inte äta en donut ensam. Inte för att jag skulle skämmas utan för att det skulle innebära att Johan skulle ha sin kvar att njuta av när han kom hem och jag skulle sitta utan i soffan, lägga huvudet på sned och kanske dregla lite.

image179
Bilden kommer från
http://www.donutking.com/ där det står att en dount är "

Perfect as an after-school treat with a glass of milk. Tror jag säkert! Perfekt om man vill få hjärtinfarkt innan man fyllt 30. Bara för att jag älskar donuts betyder det inte att mina framtida eventuella barn någonsin kommer få smaka en (i alla fall inte som mellanmål efter skolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback