Underbar morgon!

Rubriken låter lite sådär äckligt myspysig men det har faktiskt varit en underbar morgon.
Blev väckt när Johan skulle gå till jobbet men kunde somna om och när Johan ringde vid åtta så kände jag mig riktigt pigg och utvilad och klev upp. Sedan gick jag ut och gick och nu ångrar jag att jag skrev att det var försent med snö. Det är inte alls försent med snö. Inte när solen skiner som idag och när det är ca -2 grader. Då är det fortfarande mer än okej med snö i slutet av mars. Jag känner mig riktigt energisk idag så nu bär det iväg till biblioteket för lite pluggande. Hej hopp!


        image188



Lite bilder från promenaden + frukost. Jag sprudlar av energi (klyschig som få). Det är detta som kallas en bra start på dagen. (mobilbilder därav den dåliga kvalitén)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback