Osexigast

Vad  är det här.
Hur kan man utnämna någon till världens osexigaste kvinna. Hur kan man göra den bedömningen om en kvinna som Sarah Jessica Parker. Hur kan man egentligen göra den bedömningen om någon kvinna? Eller någon människa?
Vägrade Jessica  att ställa upp på något reportage i herrtidningen?  Utse gärna världens sexigaste, det bryr jag mig inte ett dugg om men att utse världen osexigaste är så himla onödigt så det finns inte.

Samtidigt kan jag tycka det är synd att SJP tar åt sig. Det finns säkert hur många som helst som tycker tvärtom, att hon är den sexigaste kvinnan i världen.

När jag ändå är inne på sexig. Hur är man sexig egentligen? Vad betyder det? Är det positivt för en kvinna att vara sexig? Att vara osexig är utan tvekan en förolämpning, men sexig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback