Konichiwa Bitches

Den här låten med Robyn är ju så himla kul.


Jag tycker Robyn är riktigt bra nu , hon är en fantastisk sångerska och hon har en skön attityd.
Om man kollar in kommentarerna under alla you tubeklipp med henne så verkar hälften handla om hurvida hon är snygg eller inte? Vem bryr sig. Inte undra på att det görs så mycket skitmusik i världen när det enda vissa verkar bry sig om är om tjejen (för det är ofta heta tjejer som får den värsta skitmusiken, tänk Marie Sernholt) är "fuckable" eller inte. Själv tycker jag att känns lite underligt att Robyns skönhetsstatus diskuteras eftersom jag tänker mig tillbaka till -95 när alla tjejer i min omgivning (jag var elva) ville vara Robyn. Jag hade frisyren...typ, men mer likt blev det aldrig. Page, linne och silverdunjacka var i alla fall the shit på alla mellanstadiediscon!

Jag tycker att Robyn är vacker, på sitt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback