Hela mitt liv ställs på ända

Jag är uppe! Klockan är 6.22 och jag har vait uppe sedan sex och det är lördag! Jag måste vara riktigt sjuk nu. Jag inbillar mig att jag kanske har någon slags livsfarlig tumör som sitter i den del av hjärnan som har ansvar för dygnsrytmen. Det eller så är jag på god väg att bli kärring. Snart kommer jag gå upp klockan fem varenda morgon för att få mitt morgonkaffe. Jag kommer lyssna på radion och drömmande stirra ut genom fönstret, kanske sucka lite medan jag dricker mitt (koke)kaffe.
Men om sanningen ska fram så vaknade jag ju faktiskt inte av mig själv utan det var en Johan på väg till hockeycup som väckte mig så satans tidigt.

Fråga¨: Varför måste hockeycuper starta så satans tidigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback