Hagabullarna

Idag gick vi till fiket med de stora kanelbullarna. Eftersom min utbildning i Göteborg börja lida mot sitt slut så har jag nu som mål att uppleva allt det där med Göteborg som jag trodde jag skulle hinna sen. Nu är det sen men jag har inte ens upplevt en promille av den där stan käns det som.
Idag skulle då de gigantiska kanelbullarna avhandlas.
Det var bara det att när jag såg bullarna i verkligeten så insåg jag ju att jag aldrig i livet skulle kunna trycka i mig en sådan. Får man ta med i doggybag? Så det blev en arraksboll (ganska stor den med) istället.
Men nu har jag sett dom, bullarna. Mitt mål är fortfarande att äta en. Jag antar att jag får späka mig innan för att orka, men det ska ske......sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback