EMD

Ni får älska mig men jag kommer aldrig älska er tillbaka. Angående EMD:s uppträdande i Lets Dance igår

EMD:s uppträdande igår gav mig kalla kårar längs ryggraden. Det var verkligen uselt och låten var riktigt slätstruken. Ok, om jag hade varit 10-12 år gammal, så hade jag säkert tyckt om det, blivit lite småförälskad och varit överförtjust i det faktum att de sjunger just Jennie let me love you.

Sedan blev det där med Dannys änglar alldeles för mycket. Ett tjugotal (eller var det fler, jag vågade aldrig riktigt titta) skrikande tjejer bakom ett rep som trånade efter pojkarna, mest Danny. Jag kunde nästan inte titta på det, så pinsamt tyckte jag det var. En del av tjejerna såg till och med ut att vara äldre än fjorton. Jag hade skämts ihjäl om det var min dotter som hade stått där. Man får banne mig inte skämmas över sina barn men jag hade nog gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback