Är jag redo att göra lumpen

Läste bröderna Schulmans blogg. Där kan man göra ett test för att se vad man skulle passa som om man nu skulle vilja göra lumpen (alltså inte i bloggen utan i reklamen brevid)

Naturligtvis gjorde jag det, kan inte låta bli sådana där test då jag tycker det är väldigt spännande att se vilken kategori av människor man förpassas till just idag.

image184

Ubåtsjaktsmatros låter ju otroligt spännande. Kanske man ska skicka in en ansökan redan idag.
Dock var testets titel lite missvisande "är du redo för lumpen?". Testet svarar ju inte alls på om man är redo för lumpen för då skulle helst andra frågor ställas än lite ordkunskap och logiktestande frågor.
Ex. på frågor:
Är du redo för att få blodblåsor stora som tefat på hälarna? Är du redo för att nya blåsor kan bildas i de redan söndertrasade befintliga blåsorna?
Är du redo för att sova minimalt och anstränga dig maximalt under vissa tidsperioder?
Är du redo för att umgås 24/7 med människor som du egentligen tycker är idioter men som du på något sätt måste älska ändå?
Ett litet axplock av frågor jag tycker kunde vara mer relevanta om man vill testa någons redohet inför lumpen.
Så nej jag är nog inte redo för lumpen även om jag tyckte det lät roligt att rulla runt  som Rambo i diken när Johans systerson berättade om när de försökte undgå att bli fångade av NBG häromdagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback