Tårta, någon?

Phuu så var det lilla släktkalaset avklarat för den här gången. Jag tycker jag var bra i tid denna gång då det bara var typ två veckor sedan jag fyllde år. Det är lika påfrestande varje gång. Och varför detta tjat om växterna som behöver vattnas?
varenda gång släkten är på besök så är det alltid någon som kommenterar våra krukväxters tillstånd? varför? varför?

Men tårtan blev god och tyvärr har vi lite kvar. Det blir för mycket av det goda  när man får tårta kvar efter kalas.  Kanske kan ta med den till jobbet imorgon så försvinner den nog i ett nafs. Imorgon ska jag vara på jobbet 06.30-efter fotbollsmatchen. Det lär bli en aning påfrestande men OK.


Kommentarer
Postat av: Maritha

Är du laddad inför dagens strapatser? Hoppas att det blir fint väder så att vi kan leka utomhuslekar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback