Vem försöker jag lura?

Tänkte bada lite och samtidigt passa på att kleta på en ansiktsmask på min bleka feja och klena in lite inpackning i mitt hår med de kluvna topparna. Som om det skulle hjälpa. Jag kommer förmodligen se precis lika vintersliten ut efter som före.  Jag kan ju inte ens räkna med någon "placebo-effekt" då jag inte ens tror på det innan.

Kanske att badet kan ge en lite energi men knappast en hårinpackning för 49,50 från ICA. Fast jag tror iofs inte att priset spelar någon som helst roll eftersom svindyra schampon och dylikt förmodligen bara är lurendrejeri dolt av cocosdoft och lyxiga förpackningar. Dags att släpa sig till frisören istället. Hade jag haft pengar så hade jag slagit till på både gyllende blonda slingor och en toppklippning men i mars ska jag istället till tandläkaren och dra ut visdomständer för 2500 riksdaler. Mmm bedövningsspruta
Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback