skynda, skynda, skynda

Fullspäckat idag. Eller ja för att vara mig i alla fall.
Först ner till ishallen, måste komma ihåg alla saker som J skulle ha, kläder mina egna skridskor o.s.v. Jag vet att det är tre saker. Jag glömmer så lätt bort. Skulle behöva skriva upp allt på en lapp men såg på TV en doktor som sa att man inte var senildement förrän man glömde bort vad saker och ting är inte var sakerna är. Känns betryggande. Slipa skridskorna idag så vi kan åka imorgon. Sedan blir det åttaårskalas. Skoj! Dock hade vi lite problem med presenten. Tycker det är grymt svårt att köpa till en åttaårig kille. Vad gillar dom? Är det fortfarande leksaker som gäller stenhårt eller har man börjat tröttna på bilar, hulken och andra actionfigurer som tidigare stått på önskelistan?

Ok, måste skynda mig ner till "hovet" nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback