Shop till you drop

Nej, det här är verkligen ingen modeblogg!

men idag har jag varit på stan och shoppat loss för 1900 spänn. En  fjärdedels dagsshopping för Engla och gänget, en halv förmögenhet för mig.
Men inga fjantiga kjolar från HM, ingen dyr väska (hur man nu kan slösa pengar på dyra väskor),  utan ett par grymt snygga Nordicapjäxor och en styck rätt cool hjälm. Nu ska här åkas skidor!
Sitter här med pjäxorna stenhårt spända runt fötter och vader för att känna in om de verkligen passar ordentligt, om de känns sköna o.s.v. Hittils verkar de kanon. Jag är väldigt nöjd med hjälmen. Det är inne med hjälm nuförtiden. Nästan alla har hjälm och man känner sig nästan töntig utan. Ett superbra mode i skidbacken! Tror defintivt att jag kommer kunna utveckla min skidåkning med hjälm eftersom jag vågar ta ut svängarna (haha ordvits) mer om jag känner mig säkrare. Det känns som om detta var ett bra köp även om det var ganska impulsivt! Är speciellt nöjd med priset, 1900 får både hjälm och pjäxor, det är billigt. Tack och lov för reor!


 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Som icke skidåkare kan jag konstatera att både pjäxor och hjälm är snygga i alla fall! De ser även väldigt funktionsdugliga ut...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback