Jo, jag är glad och ansvarsfull och trevlig och envis och ......

Jag har blivit kallad till anställningsintervju!
Phu, är redan nervös. Tycker det är jobbigt att bli bedömd.
När jag blir nervös börjar jag svettas (som så många andra), speciellt på händerna. Undra om man kan ta absolut torr på händerna utan att det känns när man hälsar på folk. Tycker det är jobbigt om första intrycket blir en svettig hand. Jag har ett fint och fast handslag, åtminstone tror jag det, men det blir liksom lite förstört om handen är plaskblöt.
Jag är ganska verbal av mig men om jag får en oväntad fråga blir jag nervös och låser mig (lite som alla andra). Jag är inte unik men jag blir helt enkelt nervös inför anställningsintervjuer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback