Girls of the Playboycircus

Som vanligt på onsdagskvällar kan jag inte låta bli att kolla på Girls of the playboy mansion på kanal 5. Så även igår. Jag kan inte låta bli att bli fascinerad. What's the deal liksom?
Tre snygga unga brudar som bor med en gammal gubbe i lyx. Första tanken som slår en är naturligtvis att de pussar på Hef lite då och då i utbyte mot pengar, lyx och flärd. Sen tänker jag att jag ska skärpa mig och inte vara så fördomsfull, men om de verkligen älskar gubben så mycket hur kan de gå med på att dela honom med två andra. Visst nu är jag fördomsfull igen. Alla behöver inte leva på samma sätt som jag för att vara lyckliga. Men när de skrattar sådär hysteriskt efter var och varannan mening, när de skrattar med munnen men när ögonen är helt döda och uttryckslösa då känns det lite läskigt. Då börjar i alla fall jag undra lite!

image175

Kommentarer
Postat av: weronica

hoppas du får en bra dag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback