and the oscar goes to

inte  Anaconda i alla fall.

Tänkte slötitta lite eftersom jag har svåra sömnrubbningar och absolut inte kan sova. Jag hade glömt exakt hur värdelöst dålig den filmen är. Jag hade glömt men det räckte med fem minuter tittande, fem minuter tills den jäkla ormstackarn visade sig så kom jag ihåg. Och då är faktiskt ändå J-Lo med i filmen.

Hur tänkte ni nu? är en fråga som filmbolaget verkligen skulle frågat sig filmskaparen/skaparna innan de bestämde sig för att göra filmen. Det eller så skulle det hivat upp lite mer pengar så att budgeten tillät en liten mer trovärdig jätteorm. Det finns inget läskigt med anakondan alls, snarare är det så att jag börjar tokskratta så fort den visar sig och jag är otroligt lättskrämd i vanliga fall. Det är inte så passande att sitta och skratta när en kvinna gråter ut sitt hjärta av sorg för att hennes man (eller vad det nu var) precis blivit slukad av ormen och nu ligger och skvalpar i dess inälvor. Men det går ju inte låta bli. På IMBd kan man läsa att filmen tillhör genrerna trhiller, horror, action os.v. jag tycker definitivt det borde stå komedi, jag kan möjligen sträcka mig till skräckkomedi.

image172
Läskig, verkligen, jätte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback