Jag fixar't

Jag har fått klagomål på bloggens usla uppdatering och serviceinriktad som jag är (yrkesskada) så får jag väl göra något åt saken.
Faktum är att jag har massor och ingenting att skriva om. Det enda jag gör är att jobba och jobbet är ingenting jag vill skriva om egentligen. Det har hänt en massa saker men det är ingenting jag känner för att skriva om här. Jag skulle kunna skriva om jobbiga gäster men känner inte att jag vill tjata om jobbet när jag väl är ledig.Jag känner för att inte göra många saker

Min standardfras har för övrigt blivit Jag fixar't (= jag ordnar det).

Jättekul fest ikväll skulle aldrig drömt om att nobba förut men vad ska jag säga. All work and no play makes Jennie a dull girl. Tur att jobbet är så roligt ändå. Vi får se ang. festen, än är den inte slut.

Angående inlägget nedan om att jag hade tråkigt när jag var ledig och vile jobba mer.
Note to myself: Be careful what you wish for.

Ett vimsigt inlägg men hur kan det annars bli om man skriver med sömnbrist?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback