Tjejerna slaktar killarna

i Idol.

Det är väl i stort sett bara Daniel som kan tävla. Att Evelina skulle gå vidare såg jag som en självklarhet. Jag fattar inte vad Juryn dillar om.
Visst Michell (stavning?) var väl ok men nja
Knut är ju alldeles för gammal för idol. Visst han kan sjunga men popstjärna njae
Tamela, jag gillar inte riktigt den tjejen, tycker hon känns lite oäkta och passé på något sätt. Hon verkade inte vara så överlycklig att vara med där som de andra.
 
Min favorit är självklat Amanda. Hon är så skönt helkonstig när hon pratar också har hon en röst som måste vara en gudagåva. Det finns miljoner människor som kan sjunga men hon är speciell den tjejen.

För övrigt finns det bara tjejerna och Daniel. Vinner en kille i år pga av småtjejers pubertala svärmeri för killar med hundvalpsblick så ska jag ALDRIG mer titta på Idol. Det är ett löfte.


Tack snälla CSN-medarbetare som beviljade mig studielån efter mitt brev som jag skickade in. Än finns det hopp för myndigheterna. När pengarna kommer så ska jag framkalla kort minsann. (Tack M för inspirationen)

Kommentarer
Postat av: Maritha

Daniel och Sam rockar!

Postat av: Madde

Amanda är så överlägsen! Jag blir på sjukt bra humör jag bara ser henne, så skönt självsäker utan att vara divig på något sätt. Patrizia har en grym röst också och så diggar jag Marie...utan att riktigt vilja:P Tjejerna är som sagt bäst iår!

2007-09-29 @ 12:17:23
URL: http://mintto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback