SYTYCD

Fullständigt älskar So you think you can dance! Alla vackra danser, de otroligt vackra och begåvade dansarna, den härligt karismatiska programledaren, den proffsiga juryn, Marys härliga utbrott, ja allt är bra!

Kan inte låta bli att jämföra med svenska Idol som förvisso är en sångtävling men ändå.
Ta bara en sådan sak som auditionturnén. I Idol verkar det bara gå ut vem som kan förnedra en mäniska på klyftigaste vis. I SYT... är juryn nästan aldrig elak, de säger bara ja, eller nej tyvärr, eller du borde förbättra detta och kom tillbaka nästa år. Det är så underbart att titta på, ingen förnedring, ingen mobbning bara kompetenta bedömningar.

Kirshtis (hur stavas människans namn?) lilla utbrott igår förstod jag inte riktigt. Grabben försökte ju uppenbarligen och sjöng vackert om än lite svagt. Men samtidigt så vill jag minnas att de släppte vidare en annan kille för några program sedan som jag sjöng betydert mesigare (vackert men mesigt). Sedan fattar jag inte varför de säller ut folk som nästan kan sjunga. Vad är meningen? Det är väl bara säga nej tack! Stör mig så jag håller på att gå åt men kan ändå inte sluta titta. Dock måste jag byta kanal ungefär 20 ggr under ett avsnitt eftersom jag tycker vissa är så pinsamma att JAG helst vill sjunka genom soffan!

image140


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback