suck suck suck

är så otroligt trött på denna hemtenta nu!
kommer verkligen ingen vart. eller jo typ ett ord per timme, åtminstonde känns det så. Tyckte att det skulle bli så otroligt skönt att slippa en salstenta för en gång skull. men tji fick jag, detta helvete är ju tusen gånger värre.
 Det finns alltid något lite mer som man kan skriva, aldrig blir jag helt nöjd med ett svar. Men nu ska jag ta mig i kragen och verkligen bli klar idag. Sen återstår det väl lite finputsning innan jag till slut kan lämna den till handlingarna och intensivt be till Gud fyra gånger per dag om att jag ska bli godkänd trots att jag inte alls tror på den allsmäktige Herren - himmelens och jordens skapare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback