Somliga går i trasiga skor

Isabella Löwengrip skriver:
"man kan seriöst läsa av personer med hjälp av deras skor"

Kan man verkligen det?
Ja man kanske kan se om en person är fattig (trasiga skor eller kanske har man ett favoritpar man absolut inte kan förmå sig att slänga hur sunkiga och trasiga de än är?) eller rik (men kanske är det personens enda par svindyra skor som betalats av en trislotts-vinst).

Vad kan man mer få reda på en person?
Ska jag ta kort på alla mina skor skicka dem till den blonda bellan och be henne läsa av mig. Fast hon skulle säkert bara fuska och smygläsa min blogg.

Kan man SERIÖST veta vilken personlighet en människa har genom att kolla på deras skor?
Oj jäklar vad jag måste vara en sunkig människa då: What the hell, jag och mina trasiga, billiga skor borde nog inte ens få existera i denna värld. Jag ska hoppa av min utbildning nu och  börja rensa alla gator från hundskit...gratis....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback