Weirdo

Kollade på toppform igår natt (repris). Toppform är ett av mina absoluta favoritprogram, mycket pga att jag avgudar Blossom. Om jag hade haft henne som personlig tränare så hade jag varit supervältränad, det vågar jag nästan lova. Hennes bok, Ny kraft med Blossom, är som ett enda stort inspirationspiller.

Men igår hände något märkligt. Deltagarna i år ska, som bekant för vissa, välja ut en sport som de ska bli bäst på. I alla fall så bra som de kan bli under dessa toppformsveckor. Tobbe ville bli bäst på motorcross men fick nöja sig med sitt andra val mountainbike eftersom toppform denna säsong också går ut på att deltagarna skall bli mer miljövänliga. Trodde han ja! När de kom fram till stället han ska börja träna på så stod där en endurocykel och vad gör karln? Jo, han börjar gråta! Det var så otroligt rörande, en vuxen karl börjar gråta för att han ska få göra något han antagligen velat göra sen han var en liten grabb. Jag hade också börjat gåta tror jag. Tobbe är, by the way, så där konstig och härlig. Men hey Tobbe jag gillar konstiga människor. Konstiga människor är intressanta, normala är bara normala.

Ikväll, pizza och öl på prima, sedan hockey. SIK-Sunne
Toppformslivet får vänta tills imorgon =)

image154
 
www.expressen.se

Kommentarer
Postat av: Maritha

Här är ett Blossom-fan till! Hon är så otroligt inspirerande och härlig!

Postat av: Jennie

Ja, hon är goo =)

2007-12-01 @ 15:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback