Kräks

Fashionista - jag står inte ut med att se det ordet på ännu en blogg,  jag går under då , "seriöst"
Jag trodde jag var ointresserad av mode innan alla bloggar började ploppa upp som svampar i skogen men nu avskyr, avskyr, avskyr jag mode. Ja, det kanske inte är direkt kläderna jag hyser agg mot, snarare modeorden.
Dagens oufits får mig att spy, tees som M har lärt mig betyder T-shirt (skulle aldrig fattat det annars) och alla andra jäkla fåniga ord likaså

M har berört detta i sin blogg också men jag stod inte ut längre utan att få kräkas lite jag också.

Det är helt okej att vara modeintresserad förresten, men måste alla jäkla bloggar handla om kläder, kläder, kläder, kläder! För guds skull, människor i världen svälter ihjäl varje dag och det enda vi kan tjata om är våra jäkla kläder hit och kläder dit....för att inte tala om alla accesoarer!!!!!!!!!!!


Nu blir det snart pizza och hockeyallsvenskan (Huddinge-Västerås) på TV, till efterrätt blir det Ahlgrens bilar....kan livet bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback